Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Стаття 9 чинного Закону України «Про захист прав споживачів» передбачено право споживача обміняти незадоволений товар належної якості на аналогічний, якщо куплений товар не подався за формою, габаритам, фасону, кольору, розміру або за інших причин не може бути використаний за призначенням, якщо цей товар не використовувався і якщо збережений його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики та розрахунковий документ, виданий продавцем разом із товаром. Продавець не має права відмовити в обміні (повернення) товару, не включеного до переліку, якщо він відповідає всім вимогам, передбаченим ст. 9 Закону (збережений товарний вигляд, ярлики, пломби, є розрахунковий документ тощо) Винятки Кабінетом Міністрів України затверджені переліком товарів належної якості, які не підлягають обміну або поверненню (Постановлення КМУ від 19 березня 1994 р. No 172).
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.